Skip til indhold

⭐️ 4.7/5 ANMELDELSER PÅ TRUSTPILOT

🚚 HURTIG LEVERING MED DAO

🥰 100% TILFREDSHEDSGARANTI

Kontakt os!

Retur

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesretten giver dig ret til at fortryde købet uden angivelse af årsag. For at udnytte fortrydelsesretten skal du, senest 14 dage efter modtagelse af varen, give sælger meddelelse pr. e-mail med henvisning til ordrenummeret. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Dvs. du bærer risikoen for at varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. Det eneste, du skal betale, når du bruger din fortrydelsesret, er transporten af varen tilbage til sælgeren (Argh.dk), medmindre I har aftalt andet. Hvis du nægter at tage imod varen, når den kommer, kan vi (sælger) opkræve et beløb, hvis der er udgifter forbundet med returneringen. Du skal herefter returnere varen uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter den dato, hvor du har meddelt sælger, at du vil udnytte din fortrydelsesret. Fristen er overholdt, hvis du blot returnerer eller afsender varen inden udløbet af de 14 dage. Hvis varen er solgt af Argh.dk, skal du give meddelelse om fortrydelse hvorfra du vil få en adresse hvor varen skal sendes retur til. Mindre varer kan sendes retur som postpakke. Mindre vare koster DKK 49 i returnering og større varer kan afhentes efter aftale (omkostninger vil forventes at beløbe sig til DKK 499). Undtagelser til fortrydelsesretten Når der handles B2B, gælder fortrydelsesretten ikke.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Sælger skal refundere det beløb, som du har betalt for varen. Beløbet skal refunderes uden unødig forsinkelse til dig og senest 14 dage fra den dato, hvor sælger har modtaget din meddelelse om at udnytte fortrydelsesretten. Sælger kan dog tilbageholde beløbet, indtil varen er modtaget retur, eller du har fremlagt dokumentation for, at varen er returneret, alt efter hvilket tidspunkt, der er tidligst.

Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Dog skal du være opmærksom på at varens originale kasse ikke må åbnes, da varen i så fald vil betragtes som værende brugt. Dermed gælder vilkår herunder. Hvis varen er prøvet, udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Udgifter og risiko ved returnering
Du skal selv afholde udgifterne for returnering af varen. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til dig, og indtil den er returneret til Sælger.

Indpakning og test
Du skal være særlig opmærksom på at vareindpakning ikke må åbnes i forbindelse med benyttelse af fortrydelsesretten. Du skal derfor, inden du åbner den originale indpakning, beslutte om du vil benytte fortrydelsesretten. Du må derfor ikke teste produkter og pakke det ind igen.

Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Du skal sende en mail med dit ordrenr. + dokumentation for reklamationen og sende til info@banillo.dk.

Skade på varen i forbindelse med transporten / ved modtagelsen
Vi anbefaler, at du undersøger varen når du modtager den og tager kontakt til os straks efter du har konstateret en transportskade – meget gerne inden 7 dage. På den måde letter du både vores arbejdsproces og styrker din egen bevisbyrde for, at skaden er sket under transport og ikke i din varetægt.

Varen sendes til
Banillo.dk skal kontaktes inden returnering, derefter bliver der oplyst en adresse, hvor varen skal sendes til. Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse med et billede af problemet.

HURTIG LEVERING

DAO LEVERING I HELE DK

DANSK LAGER

SENDT INDENFOR 24 TIMER.

4.7 / 5 PÅ TRUSTPILOT

KUN GLADE KUNDER.